Groete!

Verwelkoming goeie werksgeleentheid

1

Ek is Arnold Swartland, 35 jaar oud Suid-Afrikaanse Inheemse. Ek is ‘n entoesiastiese, maar tans werkloos ongeskoolde werker wat in Suid-Afrika. Ek is op soek na my matriek vir volwassenes Onderwys gou voltooi. Ek is ‘n skool dropout van die jaar 2000 My vorige skool Hoërskool Grens, Oos-Londen, Suid-Afrika.

Ek is ‘n fan van fotografie, ontwerp, entrepreneurskap en ontwerp. Ek is ook geïnteresseerd in musiek en reis.

Geskikte posisie vir Job:

  • Hotel Kamer Cleaners
  • binnelandse Huishoudster
  • Wagter / Door Bewaarder
  • Binnenshuise Retail Sales Assistant
  • Nie Rekenaar Jobs
  • rak Packers
  • sorteerders
  • materiaal Packers
  • Winkelassistent
  • supermark Helpers
  • plaaswerker
  • sanitasie werkers
  • bewaarder werkers
  • Wagter (gebou)
  • skilders
  • Supermark / Grocery Klerke
  • monteerbaan fabriekswerkers

Toekomsplanne:
1. inskryf vir Volwassenes Matriek (12de Standard)
2. Studie vir binnelandse Designer Diploma
3. Studie vir Event Planner Diploma
4. Studie vir Leerders bestuurslisensie

Ek is op soek na ‘n werksgeleentheid sodat ek my opvoeding kan voltooi en herbou my loopbaan grafiek.  Afrikaans CV

My Mobile Number 0027-810.013.212

E-pos my op arnoldswartland@gmail.com vir enige geskikte geleenthede

